Amerykański sen


Budowanie firmy to budowanie wizerunku, budowanie kontaktów z klientami, budowanie oferty, zdobywanie doświadczenia. Budowanie firmy to też, a może przede wszystkim ciężka praca. W branży dekoratorskiej powstał jednak nowy trend – nazwaliśmy go Amerykańskim snem. Trend ten po przez wyimaginowane wyobrażenie o rodzimym rynku oraz chęć zdobycia jak najszybciej dużej ilości klientów, jest co raz bardziej niebezpieczny. Powstające firmy zamiast budować własne portfolio, wykorzystują cudze zdjęcia, najczęściej z realizacji made in USA. Przeglądając strony www, można zaobserwować takie sytuacje, że kilka firm w swojej galerii ma tą samą dekorację. Przestrzegamy więc, przed zbyt dużą euforią, gdy zobaczycie w realizacjach zdjęcie jak powyżej.

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s